İş Akdinin Sona Ermesi Halinde Düzenlenmesi Gereken Belgeler
İş Akdinin Sona Ermesi Halinde Düzenlenmesi Gereken Belgeler SözleÅŸmesinin sona ermesinde iÅŸveren ve işçi açısından meydana gelebilecek olumlu veya olumsuz sonuçların yönetilmesi büyük önem arz etmektedir. Özellikle iÅŸveren bakımından, iÅŸ sözleÅŸmesinin sona ermesi halinde düzenlenmesi gereken belgelerin tespiti ve tanziminin yasal mevzuata uygun olması ileride karşılaşılabilecek büyük sorunların önüne geçebilmek için önemlidir. SözleÅŸmesinin geçerli neden…
İşçi Özlük Dosyası
İşçi özlük dosyası hakkındaki düzenlemeler 10.06.2009 tarih ve 25134 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan 4857 sayılı İş Kanunun 75. Maddesi ve 104. Maddesi ile çalışma hayatımıza girmiÅŸ ve iÅŸverenlerce bu belge ve formların düzenlenmesi ve saklanması zorunlu hale getirilmiÅŸtir. 4857 Sayılı Kanunda İşçi özlük dosyası aÅŸağıda belirtilen madde ile düzenlenmiÅŸtir: İşçi Özlük Dosyası Madde 75 –…
Devamı